3.16.2008

ナナ

この映画好きでした!!中島美嘉さんめっちゃカッコイイ(≧∀≦)漫画のナナそっくりだし。
私にとっては絶対見なきゃダメって感じの映画でしたw中島美嘉さんの他に、矢沢あいさん憧れですからっ☆ かなり前ご近所物語でハマってしまいました^^
Even though I'm saying this is Japanese, this one's got an english subtitle so you can watch it too (; Again this is on Youtube! Miracles do happen! Wee here's the list;

NANA
[Part1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [Credits13]


10174_Nana.jpg picture by seaorijade-

btw, i love "Endless Story" by REIRA in that movie. It's super preeetty!



ナナ2もありますね、ハイ(^^*)一応載せときます奈菜ちゃん役変わっちゃったんだぁ。どっちかって言うと前の方がよかったw
sorry, no subtitle for this one. And it's not even Youtube.

NANA2
[Part 1] [2] [3] [4]

untitled-6.jpg picture by seaorijade-

0 [comments]:

● ― Blog Archive。